مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:102021-08-28سياسي

کارگاه آموزشی «خلق و پرورش ایده» برگزار شد


به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل کارگاه آموزشی «خلق و پرورش ایده» ششم شهریور به صورت مجازی برگزار شد.

- به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل؛ کارگاه آموزشی خلق و پرورش ایده برگزار شد ایسنا/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل کارگاه آموزشی خلق و پرورش ایده ششم شهریور به صورت مجازی برگزار شد.

در این کارگاه که از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان اجرا شد، مدرس دوره های خلاقیت و دکترای استراتژیک گفت: عوامل فردی، اجتماعی و فرایندی متعددی برای نیل به نوآوری دخالت دارند که با در نظر گرفتن آنها و رعایت برخی ویژگی ها می تواند به عنوان یک مبتکر و مخترع عمل نماید.

هوشنگ شریفی نمین با بیان اینکه درک متفاوت، تخیل، پرورش و تلاش و الهام گیری از جمله عوامل فردی محسوب می شود، اظهار داشت: فرهنگ، تمدن سیستمی، جو و ارزش سازمانی یا خانواده نیز جزو عوامل اجتماعی خلاقیت می باشند.

وی با تاکید بر این نکته که بسیاری از مشکلات بشریت از طرز سئوالات آن ها آغاز می شود، ادامه داد: باید بدانیم خلاقیت خود به عنوان یک مهارت مطرح است اما مسیر تبدیل آن به مهارت با دخالت پدر و مادر، معلمان و روسایی که قواعد و قوانینی را درباره رفتارهای قابل قبول تجویز می کنند خنثی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی «خلق و پرورش ایده» برگزار شد

کارگاه آموزشی «خلق و پرورش ایده» برگزار شد