مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:402021-08-28اقتصادي

افتتاح و بهره برداری 4 طرح خدماتی و عمرانی در اسدآباد


در پنجمین روز از هفته دولت چهار طرح خدماتی و عمرانی در شهرستان اسدآباد با حضور مسئولین با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان در پنجمین روز از هفته دولت چهار طرح خدماتی و عمرانی در شهرستان اسدآباد با حضور مسئولین با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

پست عمومی برق خیابان رفسنجانی شهراسدآباد با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال به نمایندگی از 10 طرح برق رسانی اولین طرح افتتاح شده این شهرستان درپنجمین روز از هفته دولت بود.

فرماندار اسدآباد در افتتاح این طرح با اشاره به نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 250 کیلو ولت آمپر برای کاهش تلفات و تعدیل بار در این طرح، اظهار کرد:در هفته دولت 10 طرح برق رسانی با اعتباری افزون بر 49میلیارد و800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در شهرستان همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سعید کتابی افزود: برق دار کردن پروژه های صنعتی و کشاورزی با اعتباری افزون بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال با احداث 1.

5 کیلومتر خط فشار متوسط و نصب 12 دستگاه ترانسفورماتور برای برق دار شدن چاه های کشاورزی، تعویض 316 دستگاه کنتور معیوب با کنتور فهام با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال، توسعه شبکه فشار ضعیف شهری با اعتبار 400 میلیون ریال، توسعه شبکه فشار ضعیف روستایی با اعتبار ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری 4 طرح خدماتی و عمرانی در اسدآباد

افتتاح و بهره برداری 4 طرح خدماتی و عمرانی در اسدآباد