مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-28اقتصادي

جذب 680 نفر در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس صحت ندارد


مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: جذب 680 نفر در سال 99 در این پالایشگاه به هیچ وجه صحت نداشته و ندارد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: جذب 680 نفر در سال 99 در این پالایشگاه به هیچ وجه صحت نداشته و ندارد.

محمد علی دادور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر بکارگیری 380 نیروی غیربومی در این مجموعه نفتی، افزود: این آمار و اطلاعات داده شده نیز به دور از واقعیت و خلاف واقع است و ای کاش قبل از بیان و انتشار نیز حداقل از مدیران پالایشگاه استعلام گرفته می شد و سپس با اسناد در دستشان مقایسه و اقدام به اطلاع رسانی می کردند.

وی با بیان اینکه بنده 22 سال از 27 سال خدمتم در صنعت نفت را در استان هرمزگان سپری کرده و کارنامه کاری ام گواه عملکردم است، خاطرنشان کرد: از سال 1390 با حضور در پالایشگاه لاوان همگان شاهد تغییرات مثبت و عملکرد رو به رشد آن مجموعه بودند و پس از رفتنم از آن مجموعه هم می توانند کارشناسان اقدام به مقایسه و نتیجه را بیان کنند.

دادور با اشاره به اینکه پالایشگاه ستاره خلیج فارس یکی از پیشرفته ترین پالایشگاه های نه تنها کشور بلکه در سطح منطقه است، اضافه کرد: بنده همواره معتقد به قطع کردن دست سودجویان داخلی و پیمانکاران خارجی بوده و هستم و همواره سعی کرده ام منافع پالایشگاه را در نظر گرفته و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 680 نفر در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس صحت ندارد

جذب 680 نفر در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس صحت ندارد