مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-28پزشكي

سیر نزولی ابتلا به کرونا در سمنان/ بیمارستان مهدی شهر بهره برداری می شود


استاندار سمنان از سیر نزولی ابتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: بیمارستان 15 خرداد مهدی شهر این هفته به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با تخت بیمارستانی را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم که حداکثر 800 تخت بیمارستانی در پیک پنجم کرونا مورداستفاده قرار گرفت و هیچ یک از بیماران کرونایی استان با کمبود تخت و مراکز درمانی مواجه نشدند.

استاندار سمنان افزود: آمادگی داریم تا در صورت افزایش مجدد بیماری در استان سمنان نسبت به افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی در استان اقدام کنیم و در این زمینه هیچ مشکل خاصی نداریم.

آشناگر با اشاره به افتتاح بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدی شهر در روز دوشنبه، بیان کرد: این هفته بیمارستان مهدی شهر به بهره برداری می رسد و امیدواریم افتتاح این پروژه به طور مجدد به تعویق نیفتاده و در موعد اعلام شده، مورداستفاده مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: هر پروژه ای که در استان سمنان آماده بهره برداری می شود، نباید افتتاح آن به دلایل مختلف ازجمله حضور شخصیت ها به تعویق و تأخیر افتاده و مردم را از دسترسی و بهره مندی از خدمات آن محروم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر نزولی ابتلا به کرونا در سمنان/ بیمارستان مهدی شهر بهره برداری می شود

سیر نزولی ابتلا به کرونا در سمنان/ بیمارستان مهدی شهر بهره برداری می شود