مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-28سياسي

عجیب اما واقعی!/ استاندار البرز هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی می شود


در تازه ترین مورد عزل و نصب های حاشیه دار در روزهای پایانی فعالیت مدیران ارشد استان، عزیزالله شهبازی استاندار البرز به عنوان عضو هیأت علمی مرکز SDH دانشگاه علوم پزشکی البرز جذب و به زودی مشغول به کار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، در روزهای پایانی دولت دوازدهم سیل جابجایی ها ، جذب ها و انتصابات دقیقه نودی در بسیاری از دستگاه های اجرایی دیده شد تا جایی که بسیاری از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه  و برخی نهادهای نظارتی نسبت به این جابجایی ها اعتراض کردند.

اگرچه که نفس جابجایی یا جذب در سیستم اداری امری طبیعی است اما در صورت رعایت نشدن اصول و ضوابط آن، شائبه هایی در اذهان عمومی مطرح می شود.

در تازه ترین مورد از این اقدامات حاشیه دار در روزهای پایانی فعالیت مدیران ارشد استان، عزیزالله شهبازی استاندار البرزبا مدرک دکترای سیاست گذاری عمومی به عنوان عضو هیأت علمی مرکز SDH دانشگاه علوم پزشکی البرز جذب و به زودی مشغول به کار خواهد شد.

  مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت که به اختصار SDH  نامیده می شود از سال 91 فعالیت خود را ذیل دانشگاه علوم پزشکی البرز آغاز کرده و در حوزه سلامت معنوی و روانی جامعه، ارائه عادلانه خدمات سلامت، بیکاری و امنیت شغلی، تغذیه و امنیت غذایی ، شیوه زندگی سالم، محیط های سالم، حوادث، مسکن، توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب اما واقعی!/ استاندار البرز هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی می شود

عجیب اما واقعی!/ استاندار البرز هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی می شود