مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-28سياسي

1000 مددجوی بیمار چشم انتظار حمایت نیکوکاران یزدی


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد با اشاره به چشم انتظاری یک هزار مددجوی بیمار تحت حمایت این نهاد به دستان پر خیر نیکوکاران یزدی، از خیران خواست تا در طرح شفا برای حمایت از این بیماران مشارکت کنند.

- ایسنا/یزد معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد با اشاره به چشم انتظاری یک هزار مددجوی بیمار تحت حمایت این نهاد به دستان پر خیر نیکوکاران یزدی، از خیران خواست تا در طرح شفا برای حمایت از این بیماران مشارکت کنند.

محمدحسین جمال پور با بیان این که بخشی از جامعه هدف تحت حمایت این نهاد مددجویان بیمار و نیازمند به نگهداری هستند، گفت: در حال حاضر یک هزار مددجوی بیمار در استان، نیازمند حمایت و کمک نیکوکاران یزدی هستند که از این تعداد مددجوی بیمار، 900 نفر مبتلا به بیماری های صعب العلاج و 100 نفر مبتلا به بیماری های خاص هستند.

وی با بیان این که از مجموع این مددجویان بیمارِ تحت حمایت، بیش از 400 مددجو نیازمند نگهداری هستند، افزود: خیران می توانند با مشارکت در طرح شفا به بیماران تحت حمایت این نهاد کمک کنند.

جمال پور افزود: براساس این طرح، مردم خیراندیش می توانند به عنوان حامی، تأمین مالی بخشی از هزینه های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب العلاج و پرهزینه که نیازمندی آن ها به تأیید این نهاد رسیده است را متقبل شوند که حامی خیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 مددجوی بیمار چشم انتظار حمایت نیکوکاران یزدی

1000 مددجوی بیمار چشم انتظار حمایت نیکوکاران یزدی