مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:302021-08-28اقتصادي

پیشنهاد سرمایه گذاری درآمدهای شستا و تامین اجتماعی


یک کارشناس حوزه کار با طرح پیشنهاد سرمایه گذاری درآمدهای شستا و تامین اجتماعی در جهت احیای بنگاه های راکد و ایجاد شغل برای جوانان، بر لزوم مانع زدایی از تولید به عنوان مطالبه اصلی جامعه کارگری تاکید کرد و از وزیر کار خواست تا موانع تولید و قوانین زائد .

- یک کارشناس حوزه کار با طرح پیشنهاد سرمایه گذاری درآمدهای شستا و تامین اجتماعی در جهت احیای بنگاه های راکد و ایجاد شغل برای جوانان، بر لزوم مانع زدایی از تولید به عنوان مطالبه اصلی جامعه کارگری تاکید کرد و از وزیر کار خواست تا موانع تولید و قوانین زائد و مخل کسب و کار را از میان بردارد.

حمید نجف در گفتگو با ایسنا با اشاره به راهکارهای تقویت بازار کار در شرایط موجود بر ضرورت مانع زدایی از تولید به عنوان یک مطالبه اصلی از وزیر کار تاکید کرد و گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام مانع زدایی از تولید نامگذاری شده و چنانچه وزیر کار بتواند این موانع را از پیش روی تولید بردارد خود به خود به ایجاد اشتغال در کشور کمک می کند.

وی ادامه داد: ممکن است یکسری موانع بین وزارتخانه ای یا بین قوه ای باشد یا بعضا به قانونگذاری جدید یا اصلاح برخی قوانین مثل گمرک نیاز باشد، ایشان می تواند در جهت اصلاح یا حذف قوانین زائد و قوانین مخل کسب و کار از پیش روی تولیدکنندگان و کارآفرینان گام بردارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد سرمایه گذاری درآمدهای شستا و تامین اجتماعی

پیشنهاد سرمایه گذاری درآمدهای شستا و تامین اجتماعی