مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:352021-08-28سياسي

نشست فوری هیات حل اختلاف برای رسیدگی به وضعیت شورای شهر کرمانشاه برگزار می شود


استاندار کرمانشاه از برگزاری جلسه هیات حل اختلاف استان در اولین زمان ممکن جهت رسیدگی به وضعیت شورای شهر کرمانشاه خبر داد.

- نشست فوری "هیات حل اختلاف" برای رسیدگی به وضعیت شورای شهر کرمانشاه برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از برگزاری جلسه هیات حل اختلاف استان در اولین زمان ممکن جهت رسیدگی به وضعیت شورای شهر کرمانشاه خبر داد.

هوشنگ بازوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عدم برگزاری مکرر جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر کرمانشاه و بلاتکلیفی وضعیت تعیین شهردار و سرپرست شهرداری، گفت: متاسفانه طی دو هفته گذشته جلسات شورای شهر جهت برگزاری انتخابات هیات رییسه بنابه دلایلی برگزار نشد که این امر موجب بلاتکلیفی وضعیت شهرداری کرمانشاه شده است.

وی افزود: قطعا نمی توان کلانشهر کرمانشاه را بدون شهردار گذاشت و انتظار مردم کرمانشاه در این زمینه انتظار به حقی است و وضعیت شورای شهر باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

بازوند گفت: مشکل از جایی شروع شد که دو عضو منتخب شورا از سوی هیات عالی نظارت رد صلاحیت شدند و با طرح موضوع در مراجع ذیربط کشوری، در نهایت مقرر شد به استانهایی که چنین مشکلی دارند از یک هفته تا یک ماه برای تعیین تکلیف وضعیت اعضای رد صلاحیت شده فرصت داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فوری هیات حل اختلاف برای رسیدگی به وضعیت شورای شهر کرمانشاه برگزار می شود

نشست فوری هیات حل اختلاف برای رسیدگی به وضعیت شورای شهر کرمانشاه برگزار می شود