مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:452021-08-28ورزشي

زیرساخت و امکانات ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه مناسب نیست


نائب رییس هیأت دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: ورزشگاه 15 خرداد با کمبود امکاناتی چون سرویس بهداشتی، آبخوری، رختکن که از نیازهای اساسی هر ورزشگاهی است مواجه است.

- راهبه فتاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات استعدادیابی قهرمانی استان در رده سنی نونهالان در تاریخ چهارم شهریورماه امسال با حضور  40 الی 45 ورزشکار برگزار شد.

وی ادامه داد: این رقابت ها بین متولدین 86 تا 92 با حضور ورزشکارانی از شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، صحنه، پاوه و روانسر در ورزشگاه 15 خرداد برگزار شد.

نائب رییس هیأت دو ومیدانی استان کرمانشاه، در خصوص زیرساخت ورزش دومیدانی مختص بانوان افزود: ورزشگاه 15 خرداد با کمبود امکاناتی چون سرویس بهداشتی، آبخوری، رختکن که از نیازهای اساسی هر ورزشگاهی است مواجه است.

وی همچنین  به تایم نامناسب ورزشگاه برای بانوان اشاره کرد و گفت: علاوه بر مشکلاتی که ذکر شد، تایمی از ورزشگاه که برای بانوان تنظیم شده اصلا مناسب نیست بطوری که دختران برای بازگشت به منزل به تاریکی شب مواجه می شوند، لذا از مسؤولان تقاضامندیم با عنایت به دختران افتخارآفرین در کرمانشاه جهت رفع این نواقص و مسائل توجه کافی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت و امکانات ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه مناسب نیست

زیرساخت و امکانات ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه مناسب نیست