مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-28اقتصادي

800 تخت بیمارستانی استان سمنان در پیک پنجم کرونا استفاده شد


استاندار سمنان بابیان اینکه روند شیوع کرونا در پیک پنجم روند نزولی و باثباتی پیداکرده است، گفت: 800 تخت بیمارستانی استان در این پیک استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان سمنان شدیم و این آماده هستیم تا در صورت روند رو به رشد مجدد بیماری در سطح استان نسبت به افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی در سطح استان اقدام کنیم.

پنج شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز استاندار سمنان بابیان اینکه خوشبختانه با همکاری مردم و تلاش مسئولان در وضعیت نزولی و نسبتاً باثبات قرارگرفته است اما باید این را در نظر گرفت که وضعیت فعلی به هیچ وجه تضمینی بر عدم تغییر نیست و هرلحظه امکان دارد با غفلت و هرگونه سهل انگاری، مجدداً به سیر صعودی و افزایشی بازگردیم.

آشناگر بابیان اینکه سه شهرستان آرادان، سرخه و میامی در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان، مهدی شهر و گرمسار در وضعیت قرمز قرار دارند، تصریح کرد: محدودیت های کرونایی نیز بر اساس رنگ بندی اعلام شده اعمال می شود.

وی بابیان اینکه انتظار می رود مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات، موجب ابتلای خود و خانواده و همشهریان خود به را در سطح استان سمنان مدیریت کنیم.

بیمارستان مهدی شهر در آستانه افتتاح استاندار سمنان بابیان اینکه این هفته بیمارستان مهدی شهر به بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 تخت بیمارستانی استان سمنان در پیک پنجم کرونا استفاده شد

800 تخت بیمارستانی استان سمنان در پیک پنجم کرونا استفاده شد