مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 09:152021-08-28اجتماعي

ساخت 2 آموزشگاه خیری در میبد به یاد یک پدر و مادر


یکی از فرهیختگان میبدی مقیم خارج از کشور در قالب تفاهم نامه ای ساخت دو اموزشگاه خیری در این شهرستان را به یاد والدین فرهنگی خود تقبل کرد.

- ایسنا/یزد یکی از فرهیختگان میبدی مقیم خارج از کشور در قالب تفاهم نامه ای ساخت دو اموزشگاه خیری در این شهرستان را به یاد والدین فرهنگی خود تقبل کرد.

سید مصطفی مصطفوی از فرهیختگان میبدی مقیم خارج از کشور در حاشیه بازدید فرماندار میبد از زیرساخت های اردوگاه فرهنگی تفریحی بنستان، در قالب تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش شهرستان میبد، ساخت دو اموزشگاه خیری در این شهرستان را به یاد والدین فرهنگی خود تقبل کرد.

وی با بیان این که والدین وی عشق و علاقه خاصی نسبت به آموزش و فرهنگ داشتند، گفت: والدینم علاقه بسیاری به دانش داشتند و همیشه سعی کردند تا مسیر دانش آموزان مستعد را به تحصیل باز کنند.

مصطفوی افزود: علاقه مندی والدینم به آموزش دانش، باعث شد تا دو مجموعه ی آموزشی به نام آنان در شهرمان ایجاد کنم تا راه پیشرفت برای دانش آموزان میبدی بیشتر هموار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح فرماندار میبد نیز در این مراسم، ساخت هر سال 10 آموزشگاه در میبد را همچنان از اولویت های این شهرستان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 آموزشگاه خیری در میبد به یاد یک پدر و مادر

ساخت 2 آموزشگاه خیری در میبد به یاد یک پدر و مادر