مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 09:252021-08-28اقتصادي

62 درصد از زباله های خشک تولیدی ارومیه دارای ارزش هستند


رییس اداره تفکیک از مبدا سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: روزانه بیش از 600 تن زباله در ارومیه تولید و روانه محل دفن می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره تفکیک از مبدا سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: روزانه بیش از 600 تن زباله در ارومیه تولید و روانه محل دفن می شود.

مسعود سرحدی، در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه روزانه به طور میانگین روزانه بیش از 600 تن زباله در ارومیه تولید و روانه محل دفن می شود که از این میزان زباله 32 درصد زباله خشک است، افزود: از میزان زباله خشک تولیدی شهر ارومیه 62 درصد دارای ارزش است که با تفکیک اصولی در مبدا می توان تحولی جدی در این زمینه ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: با ورود و آغاز فعالیت بخش خصوصی در مقوله تفکیک از مبدا شرکت های فعال کار آموزش، فرهنگ سازی و جمع آوری پسماند خشک از درب منازل را در دستور کار خود قرار داده اند.

سرحدی بابیان اینکه علاوه بر فعالیت غرفه های ثابت تحویل پسماند خشک، سازمان طی مناقصه ای جمع آوری پسماندهای خشک از درب منازل را به بخش خصوصی واگذار کرده است، اظهار کرد: دو شرکت بخش خصوصی در ناحیه یک و همچنین در نواحی 3، 4 و 5 فعالیت خود را از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 درصد از زباله های خشک تولیدی ارومیه دارای ارزش هستند

62 درصد از زباله های خشک تولیدی ارومیه دارای ارزش هستند