مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 09:312021-08-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 51 طرح و پروژه در زاهدان


فرماندار زاهدان از افتتاح و کلنگ زنی 51 طرح و پروژه در زاهدان در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها در حوزه های برق، گاز، راه، خدمات شهری، ارتباطات زیرساخت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوذر مهدی نخعی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پروژه گازرسانی در زاهدان براساس برنامه پیش بینی شده 13 سال به طول می انجامید اما با اقدام های صورت گرفته و امکانات و پشتیبانی چهار استان مدت اجرای طرح بسیار کاهش یافته و هم اکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پیان سال عملیات گاز رسانی زاهدان به اتمام می رسد.

نخعی به رایگان انجام می شود.

وی با اشاره به ظرفیت خوب معادن در استان گفت: هم اکنون حدود هزار و 700 تا 2 هزار نفر در حوزه معادن مشغول به کار هستند که اگر بهتر و بیشتر از ظرفیت معادن استفاده کنیم این رقم به ظرفیت اسمی 30 هزار نفر هم می رسد.

فرماندار زاهدان  با اشاره به اینکه معادن بهترین ظرفیت برای توسعه استان است گفت: در سال 96، 2 پرونده اکتشاف معدنی در استان صادر شده، در سال 97، 7 پرونده، در سال 98، 3 پرونده و در سال 99،  14 پرونده اکتشاف معدنی در استان صادر شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز 4 پرونده اکتشاف معدنی در زاهدان صادر شده است که  باید در حوزه منابع بخش بعدن بیشتر کار کرد زیرا ارزش واقعی معدن در سود آوری آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 51 طرح و پروژه در زاهدان

افتتاح و کلنگ زنی 51 طرح و پروژه در زاهدان