مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 09:562021-08-28اقتصادي

پرونده خرید تضمینی محصولات کشاورزان قزوینی در سال 1400 بسته شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پرونده خرید تضمینی محصولات کشاورزی این استان در سال جاری، با خرید تضمینی بیش از 125 هزار تن محصولات استراتژیک بسته شد.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پرونده خرید تضمینی محصولات کشاورزی این استان در سال جاری، با خرید تضمینی بیش از 125 هزار تن محصولات استراتژیک بسته شد.

فاطمه خمسه گفت: پرونده خرید تضمینی محصولات کشاورزی این استان در سال جاری، با خرید تضمینی بیش از 125 هزار تن محصولات استراتژیک بسته شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، وی افزود: این میزان محصول خریداری شده شامل 113 هزار تن گندم، 4865 تن کلزا و 7200 تن بذر استاندارد گندم آبی و دیم بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری، 23 مرکز خرید تضمینی گندم و پنج مرکز خرید تضمینی کلزا برای تحویل گرفتن محصول برداشتی کشاورزان از خرداد ماه در استان فعال بودند، گفت: با توجه به اینکه برداشت گندم در شهرستان آوج تا اواخر مرداد به طول می انجامد، مراکز خرید تضمینی در آوج آخرین مراکزی در استان قزوین بودند که تا پایان هفته گذشته به کار خود ادامه دادند.

وی در خصوص نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: میزان بهای گندم خریداری شده از کشاورزان 5652 میلیارد ریال بود که به طور کامل به کشاورزان استان پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده خرید تضمینی محصولات کشاورزان قزوینی در سال 1400 بسته شد

پرونده خرید تضمینی محصولات کشاورزان قزوینی در سال 1400 بسته شد