مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-28اقتصادي

اختصاص بیش از 3000 هکتار از اراضی ملی به ساخت مسکن در نیشابور


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های توسعه ای ساخت و ساز شهری و رفع موانع تولید و عرضه مسکن، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های توسعه ای ساخت و ساز شهری و رفع موانع تولید و عرضه مسکن، عرصه هایی به مساحت 3042 هکتار تحویل اداره راه و شهرسازی شهرستان نیشابور شد.

حسین سهرابی ادامه داد: این اراضی شامل حریم و محدوده شهرای نیشابور، عشق آباد، بار و چکنه در قالب 32 پلاک ثبتی واقع شده که پس از طی مراحل قانونی تحویل شده است.

سهرابی بیان کرد: مجموع اراضی واگذار شده به اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت گسترش شهر و شهرک سازی در قالب طرح های توسعه ای عمران شهری بالغ بر 7986 هکتار و جمعا در 44 پلاک ثبتی شهرستان بوده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور گفت: مساحت شهرستان 536 هزار هکتار بوده که 403 هزار هکتار آن را اراضی ملی تشکیل می دهد.

از این میزان 15 هزار هکتار این اراضی ملی را جنگل دست کاشت، 3000 هکتار جنگل بیشه زار طبیعی و 360 هزار هکتار نیز مراتع را تشکیل می دهد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و حراست از اراضی ملی از از عموم ساکنین محل، همیاران طبیعت و دهیاران درخواست نمود هر سوءاستفاده ای از اراضی ملی را به تلفن 1504 اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 3000 هکتار از اراضی ملی به ساخت مسکن در نیشابور

اختصاص بیش از 3000 هکتار از اراضی ملی به ساخت مسکن در نیشابور