مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 10:352021-08-28اقتصادي

159 پروژه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی افتتاح می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه 159 پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت افتتاح می شود، گفت: خسارت ناشی از خشکسالی در خراسان جنوبی به 2 هزار و 440 میلیارد تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا قوسی ظهر امروز در نشست خبری دستاوردهای حوزه کشاورزی به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت در خراسان جنوبی 159 پروژه بخش کشاورزی با 147 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی، خودیاری و دولتی افتتاح می شود و تعدادی طی هفته گذشته افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه 18 هزار و 711 خانوار بهره مند خواهند شد، افزود: برای 275 نفر شغل جدید ایجاد و 4هزار و 687 تثبیت اشتغال انجام می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به درصد فراوانی پروژه های در استان اشاره و بیان داشت: شهرستان بیرجند و طبس هر کدام با 26 پروژه، سربیشه 23 پروژه و زیرکوه با 19 پروژه دارای بیشترین درصد فراوانی پروژه های شهرستانی است.

قوسی عنوان کرد: در بخش حوزه های کشاورزی حوزه آب و خاک با 106 پروژه و مکانیزاسیون و بهسازی ماشین آلات با 13 پروژه بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه پروژه های آب و خاک جزو اولویت های جهاد کشاورزی است، گفت: پروژه های آب و خاک شامل انتقال آب، آبیاری تحت فشار، احیای قنوات، احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

159 پروژه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی افتتاح می شود

159 پروژه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی افتتاح می شود