مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 10:452021-08-28سياسي

تشریح تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم


مدیر پایگاه اطلاع رسانی بلاغ معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگویی از فعالیت های متوع صورت گرفته در سایت بلاغ خبر داد.

- به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین حامد براتی در گزارشی به تشریح فعالیت های متنوع صورت گرفته در سایت بلاغ پرداخت و گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف انتشار اخبار این معاونت و همچنین تولید و انتشار محتوای تبلیغی، پایگاه اطلاع رسانی بلاغ را تشکیل و فعالیت های رسانه ای خود را آغاز کرد و از معدود سایت های فرهنگی دارای مجوز فعالیت می باشد.

وی ارتقا و بروزرسانی در سایت بلاغ را یکی از اصلی ترین اقدامات صورت گرفته برشمرد و افزود: در چند سال اخیر با توجه به اسقبال بسیار از سایت بلاغ که بالغ 20 هزار بازدید در روز می باشد، برآن شدیم که مسأله ارتقا و بروزرسانی سایت را در اولویت فعالیت های خودمان قرار دهیم.

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی به صفحات زیرمجموعه سایت بلاغ اشاره کرد و اظهار داشت: جهت بهرمندی مبلغان از محتوای تبلیغی متقَن و مستند، قسمت محتوای تبلیغی سایت بلاغ با تنظیم و انتشار بیش از هزار مقاله و کتب در زمینه محتوا و روش های تبلیغی تشکیل شده و مبلغان می توانند با مراجعه به قسمت مذکور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

تشریح تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم