مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-28اقتصادي

حاشیه نشینی 44 درصد شهروندان زاهدانی


فرماندار زاهدان با بیان اینکه یکی از زخم های بد بر پیکره زاهدان حاشیه نشینی است، افزود: 44 درصد جمعیت این شهر حاشیه نشین هستند که در این زمینه رتبه دوم حاشیه نشینی کشور را داریم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زاهدان با بیان اینکه یکی از زخم های بد بر پیکره زاهدان حاشیه نشینی است، افزود: 44 درصد جمعیت این شهر حاشیه نشین هستند که در این زمینه رتبه دوم حاشیه نشینی کشور را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ابوذر مهدی نخعی درجمع خبرنگاران بیان کرد: نرخ رشد شهری زاهدان و کرج بیشترین نرخ رشد شهری است که این امر نیز ساماندهی شد و در مدت هفت ماه 30 گروه از تمامی وزرا، معاونین و روسای نهادها که در سطح ملی اثرگذار بودند به زاهدان آمده و از حاشیه شهر بازدید کردند که خروجی این رفت و آمدها باعث تصویب مصوبه ای در هیات دولت شد و 1050 میلیارد تومان پول پایه این اقدامات بود.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه نشینی شهرسازی و خانه ها باید اصلاح می شد که اغلب خانه ها ساخته و حدود 10 هزار خانه مسکونی نوسازی شد و کسانیکه سند نداشتند صاحب سند شده و زمین و پروانه کار نیز برای مردم رایگان شد و برای هر واحد 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت که هم اینک تسهیلات قرض الحسنه به 100 میلیون تومان افزایش یافته و کمک بلاعوض نیز به زودی به 50 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی 44 درصد شهروندان زاهدانی

حاشیه نشینی 44 درصد شهروندان زاهدانی