مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:002021-08-28اقتصادي

فرماندار زاهدان : حاشیه نشینی 44 درصد شهروندان زاهدانی/ رتبه دوم حاشیه نشینی کشور


در سه سال اخیر با توجهات ملی که نسبت به شهر زاهدان صورت گرفت خوشبختانه شاهد اتفاقات کم سابقه ای در حوزه عمرانی این شهر بودیم البته این شهر همچنان در خیلی از شاخص های توسعه از متوسط کشوری پایین تر است.

- در سه سال اخیر با توجهات ملی که نسبت به شهر زاهدان صورت گرفت خوشبختانه شاهد اتفاقات کم سابقه ای در حوزه عمرانی این شهر بودیم البته این شهر همچنان در خیلی از شاخص های توسعه از متوسط کشوری پایین تر است.

فرماندار زاهدان با بیان اینکه یکی از زخم های بد بر پیکره زاهدان حاشیه نشینی است، افزود: 44 درصد جمعیت این شهر حاشیه نشین هستند که در این زمینه رتبه دوم حاشیه نشینی کشور را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ابوذر مهدی نخعی درجمع خبرنگاران بیان کرد: نرخ رشد شهری زاهدان و کرج بیشترین نرخ رشد شهری است که این امر نیز ساماندهی شد و در مدت هفت ماه 30 گروه از تمامی وزرا، معاونین و روسای نهادها که در سطح ملی اثرگذار بودند به زاهدان آمده و از حاشیه شهر بازدید کردند که خروجی این رفت و آمدها باعث تصویب مصوبه ای در هیات دولت شد و 1050 میلیارد تومان پول پایه این اقدامات بود.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه نشینی شهرسازی و خانه ها باید اصلاح می شد که اغلب خانه ها ساخته و حدود 10 هزار خانه مسکونی نوسازی شد و کسانیکه سند نداشتند صاحب سند شده و زمین و پروانه کار نیز برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار زاهدان : حاشیه نشینی 44 درصد شهروندان زاهدانی/ رتبه دوم حاشیه نشینی کشور

فرماندار زاهدان : حاشیه نشینی 44 درصد شهروندان زاهدانی/ رتبه دوم حاشیه نشینی کشور