مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:152021-08-28سياسي

تخصیص اعتبار 200 میلیارد ریالی سد فینسک لغو شد


معاونت حقوقی و مجلس وزارت نیرو در نامه ای خطاب به نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه، تخصیص اعتبار 200 میلیارد ریالی سد فینسک را لغو کرد.

- خبرنگار مهر ، عباس گل رو نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی طی هفته گذشته خبر از اختصاص اعتبار 200 میلیارد ریالی برای احداث سد فینسک داد که پایه این خبر نیز نامه شماره 43119 محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور سابق مورخ 21 مردادماه 1400 بود.

در پی این نامه و اعلام این خبر برخی نمایندگان استان مازندران که به صورت کلی با احداث سد فینسک به دلیل مسائل محیط زیستی مخالف هستند و از سوی دیگر واکنش برخی رسانه ها و چهره های دوست دار محیط زیست در استان های سمنان و مازندران به نظر می رسد اعتبارات این سد لغو شده است.

در نامه مورخ سوم شهریورماه 1400 از سوی معاون حقوقی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی که به امضای رضا انجم شعاع نیز رسیده خطاب به گل رو نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه آمده است: به استحضار می رساند نامه ابلاغ اعتبار کان لم یکن تلقی می شود.

بدین ترتیب با روی کار آمدن دولت جدید یکی از اعتباراتی که روحانی در روزهای آخر برای استان سمنان مصوب کرده بود از دست رفت.

تحقیقات خبرنگار مهر نشان می دهد که واکنش دوست داران محیط زیست به اتفاقات کشور به خصوص عدم اختصاص بودجه برای آتش سوزی جنگل ها در این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 200 میلیارد ریالی سد فینسک لغو شد

تخصیص اعتبار 200 میلیارد ریالی سد فینسک لغو شد