مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:402021-08-28سياسي

المان شهدای خلبان اسدآباد در مرحله پیگیری مجوز ترافیک برای حمل است


ساخت و طراحی المان شهدای خلبان اسدآباد آماده شده و در حال حاضر برای حمل ماکت هواپیمای شهدای خلبان، شهرداری پیگیر مجوز ترافیک است.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:ساخت و طراحی المان شهدای خلبان اسدآباد آماده شده و در حال حاضر برای حمل ماکت هواپیمای شهدای خلبان، شهرداری پیگیر مجوز ترافیک است.

سعید کتابی در دیدار امام جمعه اسدآباد و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان با وی به مناسبت هفته دولت با اشاره به ساخت و طراحی المان سه شهید خلبان شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: ماکت هواپیما F4 و المان و تندیس این شهدای گرانقدر در میدان آزادگان واقع در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه نصب خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه ما مسئولین وظیفه داریم تا آخرین لحظه کار خود نسبت به خدمتگزاری به مردم احساس مسئولیت داشته باشیم و تغییر و تحول در سمت ها تاثیری بر انجام وظایف و کار جهادی ما تا آخرین لحظه کاری نداشته باشد،افزود: وحدت ،همدلی و هم افزایی و تعامل بین مسئولین شهرستان از نقش موثری در پیشبرد کارها و امور شهرستان داشته که این امر برای ما مایه مباهات است.

کتابی در ادامه با اشاره به برخی از کارهای باقی مانده از شهرداری و شورای اسلامی قبل شهر اسدآباد تصریح کرد: در نشستی با اعضای شورای اسلامی جدید شهر اسدآبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان شهدای خلبان اسدآباد در مرحله پیگیری مجوز ترافیک برای حمل است

المان شهدای خلبان اسدآباد در مرحله پیگیری مجوز ترافیک برای حمل است