مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:502021-08-28سياسي

ضرورت سیاست گذاری و اولویت بندی در جذب هیأت علمی


دبیر اجرایی کمیته جذب هیأت علمی دفتر تبلیغات اسلامی بر ضرورت سیاست گذاری و اولویت بندی در جذب هیأت علمی از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم (ع) تأکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دکتر علی اکبری معلم به تبیین ضرورت سیاست گذاری و اولویت بندی توسط پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم (ع) در جذب هیأت علمی پرداخت و اظهار داشت: مطابق مصوبه ابلاغی، پژوهشگاه و دانشگاه موظفند یک سلسله موارد را به هنگام ارسال درخواست جذب هیأت علمی جدید رعایت نمایند.

وی از سیاست گذاری و تصویب نقشه راه برای گروه علمی و پژوهشکده یا دانشکده مربوط ، تعیین حوزه تخصص و تمحض هریک از اعضای هیأت علمی موجود در گروه علمی مربوط ، تعیین حوزه تخصص و تمحض متقاضی عضویت هیأت علمی و معرفی برجستگی ها و فوق العادگی متقاضی و تعیین خلاء های موجود، نیازهای ضروری و اولویت بندی آن مطابق سیاست ها، اهداف و برنامه ها به عنوان موارد چهارگانه درخواست جذب هیأت علمی جدید یاد کرد که پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم (ع) باید آنها را رعایت کنند.

دبیر اجرایی کمیته جذب هیأت علمی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هدف مصوبه مذکور، کمک به پژوهشگاه و دانشگاه در شناسایی و جذب نخبگان و فارغ التحصیلان برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سیاست گذاری و اولویت بندی در جذب هیأت علمی

ضرورت سیاست گذاری و اولویت بندی در جذب هیأت علمی