مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 12:052021-08-28سياسي

فراخوان عضویت در پارک فناوری پردیس منتشر شد


پارک فناوری پردیس فراخوانی در راستای ایجاد فرصتی جدید برای فرهیختگان، نوآوران و نخبگان حوزه استارت آپی کشور و عضویت در این پارک منتشر کرد.

- به نقل از پارک فناوری پردیس، پانزدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز شد و تا 16 شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

تیم ها و شرکت های نوپای فعال در حوزه های برق و تجهیزات الکترونیکی، نانو تکنولوژی و مواد پیشرفته، فناوری های دیجیتال و IT، سلامت و تجهیزات پزشکی، عمران و معماری، هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر، اینترنت اشیا و مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، می توانند طرح های دارای ویژگی های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری، ساختار و مدل کسب وکار خود را به پارک فناوری پردیس ارسال کنند.

پس از طی مراحل اولیه بررسی و پذیرش طرح ها، تیم ها در فضای کار اشتراکی (کوآپ) مستقر می شوند و در طی دوره آماده سازی که شامل برنامه ها و آموزش های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت های اساسی استارت اپ ها و راه اندازی کسب و کار، عملیاتی کردن آن ها، خود را مهیای پذیرش نهایی مرکز رشد خواهند کرد.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز می شود و فرآیند عضویت با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان عضویت در پارک فناوری پردیس منتشر شد

فراخوان عضویت در پارک فناوری پردیس منتشر شد