مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 13:002021-08-28اقتصادي

اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت فرهنگ سراهای سوادکوه


فرماندار سوادکوه از پیگیری اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای ساخت 3 فرهنگ سرا در شهرستان سوادکوه خبر داد.

- عین الله طالبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از برگزاری جلسه مشترک مدیران کل راه و شهرسازی مازندران، کتابخانه استان، فرماندار و رییس اداره راه و شهرسازی سوادکوه و شهرداران و اعضای شورای شهر های سوادکوه و نماینده ارشاد استان به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با موضوع ساخت فرهنگ سرا خبر داد.

فرماندار سوادکوه افزود: برای بررسی و اجرایی شدن سرفصل های اعتباری در حوزه بازآفرینی شهری سه جلسه در شهرستان برگزار شد و برای بررسی نهایی آغاز ساخت فرهنگ سرا و بافت های فرسوده جلسه ای به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت فرهنگ سراهای سوادکوه از صندوق ملی در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: 900 میلیون تومان برای شهر الاشت، یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای پل سفید و یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای شهر زیراب به منظور ساخت فرهنگ سرا در نظر گرفته شد.

طالبی با اشاره به وظایف شهرداران برای معرفی زمین، تعیین مشاور، تهیه نقشه و صدور مجوزها، اظهار کرد: با توجه به اینکه مالک کتابخانه زیراب اداره ارشاد و بهره بردار آن با کتابخانه عمومی و کار برای سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت فرهنگ سراهای سوادکوه

اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت فرهنگ سراهای سوادکوه