مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 13:102021-08-28حوادث

کاهش 14 درصدی تصادفات درون شهری در البرز


سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش 14 درصدی تصادفات درون شهری در 5 ماهه ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

- ، حمدالله رحمتی پور بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس راهور استان البرز و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان در پنج ماهه ابتدای سال 1400 شاهد کاهش 14 درصدی مجموع تصادفات در سطح استان هستیم.

وی با بیان این که میزان تصادفات منجر به فوت در استان 8 درصد نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش یافته است گفت: تعداد مجروحان تصادفات رانندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد کاهش یافته و تصادفات خسارتی نیز نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 14 درصد کاهش یافته است.

برخورد با رانندگان متخلف 101 درصد افزایش داشته است سرپرست پلیس راهور استان البرز ادامه داد: در بحث برخورد با تخلفات نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 14 درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز، افزایش 6 درصدی برخورد سد معبر، حریم میدان و برخورد با رانندگان متخلف با 101 درصد افزایش مواجه هستیم که این امر در کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک درون شهری استان نقش اجتناب ناپذیری داشته است.

وی تصریح کرد: بر خورد با رانندگان پرخطر که با حرکات مخاطره آمیز امنیت ترافیکی دیگران را به خطرمی اندازند در دستور کار پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درصدی تصادفات درون شهری در البرز

کاهش 14 درصدی تصادفات درون شهری در البرز