مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 13:502021-08-28حوادث

دستگیری قاتل همسرکش در خاتم یزد


تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل 29 ساله را پس از 4 روز در شهرستان خاتم از توابع استان یزد شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

- تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل 29 ساله را پس از 4 روز در شهرستان خاتم از توابع استان یزد شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت فارس گفت: قاتل فراری که همسر خود را در این شهرستان خفه کرده بود پس از 4 روز در شهرستان خاتم استان یزد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سرهنگ فرشید زینلی روز شنبه در این باره بیان کرد: در پی وقوع قتل خانمی 25 ساله در یکی از روستاهای توابع این شهرستان و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که قاتل 29 ساله که همسر خود را به شیوه خفه کردن به قتل رسانده به سمت استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل 29 ساله را پس از 4 روز در شهرستان خاتم از توابع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل همسرکش در خاتم یزد

دستگیری قاتل همسرکش در خاتم یزد