10 نکته کوتاه که هر ارباب رجوع لازم است بداند«آقا تو بانک هزار میلیارد اختلاس میشه شما به شناسنامه من گیر دادی؟» کارمندی که روبروی شماست اختلاس نکرده اما این حرف جز بد کردن حال او و احتمالاً تشدید سختگیری فایده ای ندارد. - نگوییم: آقا تو بانک هزار میلیارد اختلاس میشه شما به شناسنامه من گیر دادی؟ کارمندی که روبروی شماست اختلاس نکرده اما این حرف جز بد کردن حال او و احتمالاً تشدید سختگیری فایده ای ندارد. عصرایران؛ احسان محمدی- چند روز پیش روز کارمند بود. مبارک باد. در دو یادداشت کوتاه به نکاتی که کارمندها و ارباب رجوع ها لازم است آن ها را رعایت کنند اشاره می کنم. قبول دارم که بعضی از کارمندها برخوردهای بی ادبانه ای دارند و در انجام کار سستی می کنند اما همه را به یک چوب نرانیم. به مناسبت مبارک باد روز کارمند اول با 10نکته ای که هر ارباب رجوع برای راه افتادن کارش خوب است بداند شروع می کنیم. 1- حتی اگر حالمان بد است و مدت زیادی در صف مانده ایم باز بهتر است با لبخند و خوشرویی با کارمندی که آن طرف میز نشسته برخورد کنیم. خسته نباشید و خدا قوت بگوییم. کلمات خوشایند و مهربانانه خستگی را خیلی وقت ها از تن پاک می کند و گره گشا هستند. یادمان باشد که کارمند، گرچه از مالیات ما حقوق می گیرد اما نوکر ما نیست. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |