مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 14:352021-08-28دانش

سپری شدن روز بدون فوت بیمار کرونا مثبت در سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در 24 ساعت منتهی به امروز شنبه 6 شهریور ماه 1400 هیچ مورد فوت بیمار کرونا مثبت در بیمارستان های سیستان و بلوچستان نداشتیم.

- سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در 24 ساعت منتهی به امروز شنبه 6 شهریور ماه 1400  هیچ مورد فوت بیمار کرونا مثبت در بیمارستان های سیستان و بلوچستان نداشتیم.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: با این وجود نتیجه آزمایش کرونای 2 تن از هم استانی های عزیزمان که در روزهای گذشته در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر فوت کرده بودند امروز مثبت شد و به همین دلیل 2 مورد به آمار متوفیان کرونا مثبت استان اضافه شد و متاسفانه به 2432 نفر رسید.

وی ادامه داد: در 24 ساعت اخیر 191 نفر از بیماران کرونا مثبت نیز توسط مجموعه همکارانمان در دانشگاه های علوم پزشکی استان شناسایی شدند و بدین ترتیب تعداد کل موارد مثبت آزمایشگاهی به  116375  نفر رسیده است.

هاشمی گفت: صبح امروز تعداد کل موارد بستری با علایم تنفسی اعم از مشکوک و قطعی کرونا هم برای نخستین بار  در 2 ماه اخیر به کمتر از 400 نفر رسید و  خوشبختانه در روز گذشته 59 نفر از بیماران عزیز تنفسی هم با حال عمومی مناسب از بیمارستان ها ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپری شدن روز بدون فوت بیمار کرونا مثبت در سیستان و بلوچستان

سپری شدن روز بدون فوت بیمار کرونا مثبت در سیستان و بلوچستان