مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 14:452021-08-28سياسي

تشکل های مردم نهاد، نماد عینی مشارکت مردم در تمام ابعاد توسعه ی اجتماعی هستند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در جامعه به منظور دست یابی به توسعه ی پایدار گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در جامعه به منظور دست یابی به توسعه ی پایدار گفت: هفته ی ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی فرصتی مناسب برای بازخوانی گفتمان حکمرانی حلقه های میانی و تجلیل از اصل مردم سالاری دینی است.

بدر شکوهی در آیین گرامیداشت هفته ی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تمام فعالان عرصه ی اجتماعی و تشکل های مردم نهاد کشور در دوران کرونا بیش از همیشه صادقانه در کنار ملت و دولت بوده و ایفاگر همدلانه ترین همیاری های اجتماعی بوده اند که تمام توان و همت خود را برای کمک به هموطنان بسیج کردند.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور در زمینه ی ایجاد دولت قوی و تحول آفرینی در کشور یادآور شد: با توجه به رویکرد دولت جدید مبنی بر تحول آفرینی، این تحول بدون باور به نقش موثر تشکل های مردم نهاد امری محال است.

شکوهی خاطرنشان کرد: تشکل های مردم نهاد، نماد عینی مشارکت مردم در تمام ابعاد و لایه های توسعه ی اجتماعی بوده که تحول در نظام مدیریت اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردم نهاد، نماد عینی مشارکت مردم در تمام ابعاد توسعه ی اجتماعی هستند

تشکل های مردم نهاد، نماد عینی مشارکت مردم در تمام ابعاد توسعه ی اجتماعی هستند