مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 14:452021-08-28سياسي

تحقق عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مهم ترین رویکرد شورای شهر شیراز باشد


تحقق سومین حرم اهل بیت(ع) بودن باید به عنوان مهم ترین رویکرد شورای شهر تلقی شود نه فقط به عنوان یکی از کارها و همه باید حس کنند مسئله حرم سوم مسئله جدی شهر است نه مقوله االزامات و اقتضائای فرعی و حاشیه ای.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام در دیدار با شهردار منتخب شورا و رییس شورای شهر شیراز اظهار داشت: در رابطه با شیراز و مسائل مختلف آن از جمله مسائل عمرانی، توسعه شهر، فرهنگی و دینی، قبل از انقلاب خطوطی برای ما کشیده شده است.

وی ادامه داد: خط کشی هایی که در زمان طاغوت ترسیم کردند مورد رضایت طیف متدین و حتی عامه جامعه نیز نبوده است که این خطوط متعلق به پیش از انقلاب است و امروز 40 سال بعد از پیروزی انقلاب هنوز آب از همان جوی می رود و خیلی مسائل متاسفانه هنوز تغییر ماهوی پیدا نکرده و مسئله امروز ما این است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: برخی دوستان احساس می کنند شیراز فقط چند عدد پل یا زیرگذر کم دارد که به یک شهر مطلوب تبدیل شود اما این گونه نیست، اینکه پل در چه راستایی تاسیس می شود و نگاه شهرسازی و حتی فرهنگی به این پل چگونه است و فلسفه احداث آن چه بوده، مطرح است همچنین بهره معنوی پل کدام است؟ آیت الله دژکام گفت: مهم ترین مسئله ای که شورای شهر در آن دخیل است و شهرداری بعد از شورای شهر باید به آن ورود کند و بقیه دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مهم ترین رویکرد شورای شهر شیراز باشد

تحقق عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مهم ترین رویکرد شورای شهر شیراز باشد