مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 15:102021-08-28اقتصادي

باید در تعریف پروژه های محرومیت زدایی چهارمحال و بختیاری تجدیدنظر شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته از سوی مجلس شورای اسلامی برای مباحث محرومیت زدایی در استان ها، - گفت: پروژه های انتخاب شده برای این استان اهداف تعیین شده را محقق نمی کند و باید در انتخاب این پروژه ها و تخصیص اعتبار به آن ها تجدیدنظر صورت بگیرد.

علی شهریارپور ششم شهریورماه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و راهبری توسعه و مدیریت چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشد 118.

9 درصدی اعتبارات استان در سال جاری نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: در سال جاری 2500 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که از این میزان 415 میلیارد تومان در بخش استانی، 440 میلیارد تومان در بخش توازن، 1188 میلیارد تومان به پروژه های ملی و ملی استانی شده، 62 میلیارد تومان به بخش تنش آب و 398 میلیارد تومان به محرومیت زدایی اختصاص پیدا کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در جلسه گذشته 440 میلیارد تومان اعتبار شامل اعتبارات استانی و توزان بین شهرستان ها توزیع شد، گفت: این اعتبار در شوراهای برنامه ریزی شهرستان ها براساس اولویت بین پروژه ها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از سرجمع اعتبارات اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری 1470 میلیارد تومان مربوط به پروژه های ملی، توازن ملی و استانی وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در تعریف پروژه های محرومیت زدایی چهارمحال و بختیاری تجدیدنظر شود

باید در تعریف پروژه های محرومیت زدایی چهارمحال و بختیاری تجدیدنظر شود