مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 16:452021-08-28اقتصادي

انتقاد استاندار به آبفا /مدیران شرکت باید تدبیر بیشتری داشته باشند


استاندار چهارمحال و بختیاری با گلایه از قطعی 2 روزه آب شهر بن و لزوم دریافت اعتبار مجزا از وزارت نیرو جهت تامین آب شرب مردم استان گفت: باید قبل از خشک شدن منابع آب پیش بینی های لازم صورت می گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی عصر امروز در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و راهبری توسعه و مدیریت چهارمحال و بختیاری با انتقاد از عملکرد ضعیف شرکت آب و فاضلاب استان گفت: وزارت نیرو باید برای تامین آب شرب مردم اعتباری مجزا از اعتبارات استان اختصاص دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با گلایه از قطعی 2 روزه آب شهر بن، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب در این ایام خشک سالی باید قبل از خشک شدن منابع آب پیش بینی های لازم برای تامین آب از سایر منابع را در دستور کار قرار می داد و فکری برای منبع جایگزین می کرد.

وی اظهار داشت: اعتبارات استان محدود است و نمی توان از اعتبارات بخش توزیع آب به بخش تامین آب اختصاص داد و شرکت آب و فاضلاب باید برای تامین آب اعتبار مجزا از وزارت نیرو پیگیری کند.

عباسی تصریح کرد: اعتبارات پرداختی به استان ها تنها 30 درصد کل اعتبارات کشور است و باقی اعتبارات به صورت متمرکز، در قالب پروژه های ملی و سهم نمایندگان توزیع می شود که از اعتبار در اختیار نمایندگان می شود برای شرایط خاص و ضروری استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار به آبفا /مدیران شرکت باید تدبیر بیشتری داشته باشند

انتقاد استاندار به آبفا /مدیران شرکت باید تدبیر بیشتری داشته باشند