مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 19:002021-08-28اقتصادي

واترپاد؛ گزینه ای پایدار برای تبدیل آب دریا به آب آشامیدنی (+عکس)


واترپاد به عنوان یک سامانه نمک زدایی خورشیدی خودتمیز شونده عمل می کند که آب دریا را از طریق یک ساختار فتیله ای زیرآبی که با الهام از درختان مانگرو شکل گرفته جذب می کند.

- واترپاد؛ گزینه ای پایدار برای تبدیل آب دریا به آب آشامیدنی (+عکس) واترپاد به عنوان یک سامانه نمک زدایی خورشیدی خودتمیز شونده عمل می کند که آب دریا را از طریق یک ساختار فتیله ای زیرآبی که با الهام از درختان مانگرو شکل گرفته جذب می کند.

نمک زدایی ، آب دریا را به آب آشامیدنی تبدیل کند.

بخش اعظم آب کره زمین 97 درصد در اقیانوس های آن یافت می شود، اما آب اقیانوس در حالت اولیه خود برای تامین نیازهای انسان مانند آشامیدن و نظافت قابل استفاده نیست.

از آنجایی که معرفی طراحی های پایدار متکی بر تولید انرژی جایگزین در واکنش به نگرانی های زیست محیطی رو به افزایش هستند، بیش از هر زمان دیگری به معرفی تاسیسات نمک زدایی از آب در مقیاس کوچک برای استفاده شخصی نیز نزدیک شده ایم.

تیمی از طراحان به تازگی طرحی مفهومی به نام واترپاد را ارائه کرده اند که یک سامانه آب شیرین کن است و می تواند با استفاده از ویژگی هایی پایدار آب شور دریا را به آب آشامیدنی تبدیل کند.

واترپاد به عنوان یک سامانه نمک زدایی خورشیدی خودتمیز شونده عمل می کند که آب دریا را از طریق یک ساختار فتیله ای زیرآبی که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واترپاد؛ گزینه ای پایدار برای تبدیل آب دریا به آب آشامیدنی (+عکس)

واترپاد؛ گزینه ای پایدار برای تبدیل آب دریا به آب آشامیدنی (+عکس)