مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 02:152021-08-28سياسي

10 نکته کوتاه که هر ارباب رجوع لازم است بداند


هنگام مراجعه به ادارات همیشه کمی «صبر» اضافه با خودمان ببریم! با این آمادگی برویم که لازم است کمی صبورتر باشیم.

این طور کمتر اعصاب خودمان خراشیده می شود.

- هنگام مراجعه به ادارات همیشه کمی صبر اضافه با خودمان ببریم! با این آمادگی برویم که لازم است کمی صبورتر باشیم.

این طور کمتر اعصاب خودمان خراشیده می شود.

چرا؟ چون واقعاً هنوز سیستم اداری در کشور لنگ سرعت اینترنت، قطع شدن سامانه، بروکراسی کُشنده، امضاهای متعدد و .

است.

چیزهایی که مسئولیت آنها لزوماً بر عهده کارمند نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان محمدی، روزنامه نگار، در یادداشتی در عصر ایران نوشت: چند روز پیش روز کارمند بود.

مبارک باد! در دو یادداشت کوتاه به نکاتی که کارمندها و ارباب رجوع ها لازم است آنها را رعایت کنند اشاره می کنم.

قبول دارم که بعضی از کارمندها برخوردهای بی ادبانه ای دارند و در انجام کار سستی می کنند اما همه را به یک چوب نرانیم.

به مناسبت مبارک باد روز کارمند اول با 10 نکته ای که هر ارباب رجوع برای راه افتادن کارش خوب است بداند شروع می کنیم.

1- حتی اگر حال مان بد است و مدت زیادی در صف مانده ایم، باز بهتر است با لبخند و خوش رویی با کارمندی که آن طرف میز نشسته برخورد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نکته کوتاه که هر ارباب رجوع لازم است بداند

10 نکته کوتاه که هر ارباب رجوع لازم است بداند