مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 02:152021-08-28اقتصادي

افتتاح 496 میلیارد تومان پروژه برق در بندرعباس


در پنجمین روز ازهفته دولت، هفت پروژه شرکت توزیع برق در بندرعباس با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر مرادی نماینده مردم بندرعباس، فرماندار بندرعباس و مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در پنجمین روز ازهفته دولت، هفت پروژه شرکت توزیع برق در بندرعباس با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر مرادی نماینده مردم بندرعباس، فرماندار بندرعباس و مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان به بهره برداری رسید.

  مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان در آیین افتتاح پروژه های برقرسانی در شهرستان بندرعباس گفت:  پروژه تجهیز پست زمینی برق در خیابان فجر بندرعباس شامل یک دستگاه ترانسفورماتور 800 کاوا ، دو دستگاه تابلوی فشار متوسط، دو دستگاه تابلوی فشارضعیف و اجرای شبکه فشار متوسط زمینی به طول 500 متر می باشد که با هدف تأمین برق 60 مشترک جدید و با اعتبار 16 میلیارد ریال به نمایندگی از سایر پروژه های توزیع برق در شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.

  هاجر عبدی گفت: امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، هفت پروژه شامل توسعه و اصلاح 80 کیلومتر شبکه، 140 دستگاه پست برق و یک هزار و 128 دستگاه چراغ معابر در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس با اعتبار 496 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 496 میلیارد تومان پروژه برق در بندرعباس

افتتاح 496 میلیارد تومان پروژه برق در بندرعباس