مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 02:452021-08-28سياسي

شهردار ورامین تا سه شنبه انتخاب می شود


هر روز تعدادی از گزینه ها برای ارائه برنامه هایشان در شورای شهر حضور پیدا خواهند کرد و انتخاب شهردار به احتمال زیاد در پایان روز دوشنبه یا سه شنبه پس از رای گیری انجام خواهد شد.

- محمد شیرکوند عضو شورای شهر ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: درخصوص انتخاب شهردار جدید ورامین باید گفت از تاریخ 31 مردادماه تاکنون 18 گزینه آمدند و برنامه های خودشان را ارائه دادند و از این تعداد 3 نفر انصراف دادند.

وی گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هر روز 5 نفر از گزینه ها جهت ارائه برنامه هایشان در شورای شهر حضور پیدا خواهد کرد و انتخاب شهردار به احتمال زیاد در پایان روز دوشنبه یا سه شنبه پس از رای گیری انجام خواهد شد.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر ورامین افزود: هر نفر از اعضای شورای شهر ورامین سه گزینه را برای انتخاب شهردار جدید ورامین معرفی کردند که طی روزهای گذشته بعضی از گزینه ها نیامدند و حذف شدند و اعلام انصراف هم کردند.

شیرکوند بیان کرد: اعضای شورای شهر ورامین برنامه های شهری گزینه های مورد نظر را می گیرند تا به یک نتیجه مطلبوب و خوب برای انتخاب شهردار برسیم.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم با همدلی و اتحاد نه نفر اعضای شورا در انتخاب شهردار آینده دخیل باشیم و دغدغه همه ما این است تا یک شهری آباد داشته باشیم و از چالش های موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ورامین تا سه شنبه انتخاب می شود

شهردار ورامین تا سه شنبه انتخاب می شود