مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 02:502021-08-28اقتصادي

13 طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در آبدانان به بهره برداری رسید


13طرح عمرانی واقتصادی و فرهنگی با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام در هفته دولت در شهرستان آبدانان موردبهره برداری قرارگرفت.

- ایسنا/ایلام 13طرح عمرانی واقتصادی و فرهنگی با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام در هفته دولت در شهرستان آبدانان موردبهره برداری قرارگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، اجرای طرح هادی در20روستای شهرستان ، چهارخطه کردن 5کیلومترازمسیر اول شهر به سمت مورموری ، حذف پیچ های خطرناک، روکش آسفالت جاده مسیرآبدانان به دشت عباس ، گازرسانی به د 5 روستا،راه اندازی کارگاههای تولیدگلیم نقش برجسته، اصلاج وروشنایی معابر عمومی شهری و روستایی، اجرای طرح روشنایی جاده کمربندی ضلع غربی شهر آبدانان، نصب چمن مصنوعی در زمین فوتبال مورموری و اجرای طرح های امور شهری از جمله ی این طرح ها بوده که با بهره برداری از آن ها، زمینه اشتغال 94 نفر از نیروهای جویای کار شهرستان مهیا می شود.

احمد کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام در حاشیه ی این رونمایی ها اظهار کرد: کل طرحهای عمرانی و اقتصادی که به مناسبت هفته دولت درسطح استان افتتاح شده 149 طرح با مبلغ 438 میلیارد تومان بوده و اولویت اول مدیریت استان ، تکمیل وتجهیز طرح های نیمه تمام است و کلنگ زنی طرحهای جدید دردستورکار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در آبدانان به بهره برداری رسید

13 طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در آبدانان به بهره برداری رسید