مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:202021-08-28اقتصادي

کلافگی مردم گلستان از قطعی های آب و برق


قطعی های مکرر آب و برق در گلستان مردم را کلافه کرده اما استاندار از این امر مطلع نیست و بیان می کند که شرایط بهتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، کمبود آب و قطعی های مکرر برق در گلستان پدیده جدیدی نیست و با شدت و ضعف های متفاوت در اکثر ماه های سال اتفاق می افتد.

خاموشی های امسال که از فصل بهار آغاز شده همچنان ادامه داشته و مردم در گلستان روزانه تا سه ساعت بی برقی را هم تجربه می کنند.

داستان قطعی آب شبانه گرگان هم به استناد کمبود 470 لیتری بر ثانیه ای و تحت عنوان مدیریت فشار اعمال می شود که البته این قطعی در طول روز هم اتفاق می افتد.

همچنین قطع برق در طول روز قطع آب را هم به دنبال داشته و این سریال دنباله دار همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان در این خصوص گفته بود: همه منابع آبی استان متکی به 600 حلقه آب شرب بوده که در کنار 35 هزار حلقه چاه آب در بخش کشاورزی از آن استفاده می شود.

بهزاد هرمزی افزود: با روشن شدن چاه های آب کشاورزی، سطح سفره های آب زیرزمینی به شدت کاهش پیدا می کند و به صورت طبیعی ما در تامین آب شرب در استان با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: استان با کمبود هزار و 500 لیتر بر ثانیه آب شرب مواجه بوده و نیاز آبی شهر گرگان هم هزار 750 لیتر بر ثانیه است لذا مدیریت فشار در طول روز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلافگی مردم گلستان از قطعی های آب و برق

کلافگی مردم گلستان از قطعی های آب و برق