مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:352021-08-29ورزشي

استعدادهایی که روزی طلا بودند و اینک در گوشه صندوقچه خاک می خورند


روزگاری یک کشتی گیر اهل شهرستان اوز، آوازه اش کشوری و استانی بود اما اینک او مانده است و صندوقچه لوح و مدال و تاکسی رانی! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اوز،عبدالله درخشان جوانِ 35 ساله اوزی از همان استعدادهای نابی ست که از دوران نوجوانی که نقطه شکوفایی استعدادهاست کشف شده و درخشیده است.

داستان زندگی عبدالله درخشان از آن داستان هایی ست که تا به پایانش نزدیک نشوی و گذرانِ این روزهایش را نشنوی یک سره قهرمانی و شور و شوق بوده است اما چه شده است که اینک عبدالله از آن روزها دور شده است را از زبان خودش بشنویم.

اولین مدال در اولین سالِ ورود عبدالله کشتی گیر خوش نام اوزی در گفتگو با خبرنگار فارس  می گوید: از سن شانزده سالگی یعنی در سال 1381 کشتی گیری را شروع کردم بعد از دو هفته تمرین به مسابقات دانش آموزی انتخابی کشوری در استان فارس رفتم و با رسیدن به مقام نائب قهرمانی اولین مدال را گرفتم.

او که مسیر درخشش خودش را در همان نخستین سالها طی میکرد از کسب چند مدال و عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی در فاصله سالهای 81 تا 83 صحبت می کند و ادامه می دهد: چه در کشتی فرنگی و چه در کشتی آزاد بارها در سطح استان به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی رسیدم در اردوی تیم ملی هم بودم اما در فاصله آن سالها انگار کشش زیادی نداشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهایی که روزی طلا بودند و اینک در گوشه صندوقچه خاک می خورند

استعدادهایی که روزی طلا بودند و اینک در گوشه صندوقچه خاک می خورند