مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:402021-08-29اقتصادي

برنامه های ادارات آذربایجان غربی مطابق سندآمایش سرزمینی تدوین شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: تمامی برنامه های دستگاه های اجرایی استان باید بر اساس سند آمایش سرزمینی تدوین و اجرایی شود.

- ، ناصر حضرتی شنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تشریح آخرین وضعیت درآمد هزینه های استان، با اشاره به تصویب سند آمایش سرزمینی استان آذربایجان غربی در شورای عالی آمایش سرزمین کشور در سال گذشته، افزود: اجرای تمامی طرح ها و برنامه های دستگاه های اجرایی استان و تدوین اسناد پایین دستی باید بر اساس این سند تدوین و اجرایی شود.

وی ادامه داد: امسال 2 هزار و 409 میلیارد تومان درآمد برای استان پیش بینی می شود که در 4 ماهه نخست امسال 631 میلیارد تومان از این میزان درآمد برای استان محقق شده است.

حضرتی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال جاری را 3 هزار و 45 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این میزان اعتبار غیر از اعتبارات وزارت خانه ها، اعتبار ملی و اعتبارات دستگاه های غیر استانی است و تا کنون 43 درصد آن به دستگاه های اجرایی استان تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: از یک هزار و 299 میلیارد تومان اعتبار عمرانی تخصیص داده شده به دستگاه های اجرایی استان 375 میلیارد تومان آن به صورت نقدی و 924 میلیارد تومان نیز به صورت اسناد خزانه تخصیص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ادارات آذربایجان غربی مطابق سندآمایش سرزمینی تدوین شود

برنامه های ادارات آذربایجان غربی مطابق سندآمایش سرزمینی تدوین شود