مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:502021-08-29سياسي

طلسم پروژه مسکن دژ چنار ملایر در حال شکسته شدن


طی ماه های گذشته پروژه مسکن دژچنار در ملایر، حاشیه ها و اعتراض تعدادی از اعضا را در پی داشت، به همین دلیل این موضوع در جلسات متعدد با حضور مسئولین شهرستان بررسی شد.

- ایسنا/همدان طی ماه های گذشته پروژه مسکن "دژچنار" در ملایر، حاشیه ها و اعتراض تعدادی از اعضا را در پی داشت، به همین دلیل این موضوع در جلسات متعدد با حضور مسئولین شهرستان بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار ملایر در جمع خبرنگاران گفت: در بحث رفع مشکل تعاونی مسکن دژچنار معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار را مسئول پیگیری موضوع کرده ام.

مسلم سلگی دادستان عمومی و انقلاب ملایر نیز در حاشیه نشستی که با خبرنگاران داشت، به مشکل تعاونی مسکن دژ چنار و ورود دادستانی به این قضیه اشاره کرد و گفت: موضوع در جلسه شورای تأمین مطرح شد و روال قانونی را طی می کند و ما پیگیر احقاق حق مردم هستیم.

تحویل موقت 240 واحد پروژه دژچنار رییس اداره راه و شهرسازی ملایر با بیان اینکه پروژه 432 واحدی دژچنار از سال 1389 شروع به فعالیت کرده است، افزود: با توجه به نداشتن عضو مؤثر پروژه تا به حال به طول کشیده شده است.

احمد مرشدی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: هم اکنون 240 واحد آن تحویل موقت داده شده و 192 واحد آن 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به اختلاف نظر هیئت مدیره و متقاضیان در خصوص قیمت تمام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم پروژه مسکن دژ چنار ملایر در حال شکسته شدن

طلسم پروژه مسکن دژ چنار ملایر در حال شکسته شدن