مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-29پزشكي

تاخیر در مراجعه مشکل این روزهای سمنان/ شرایط همچنان بحرانی ست


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مراجعه دیر مبتلایان به مراکز درمانی به عنوان مهمترین مشکل این روزهای مدافعان سلامت برای نجات مبتلایان نام برد و گفت: - "تاخیر در مراجعه" مشکل این روزهای سمنان/ شرایط همچنان بحرانی ست ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مراجعه دیر مبتلایان به مراکز درمانی به عنوان مهمترین مشکل این روزهای مدافعان سلامت برای نجات مبتلایان نام برد و گفت: متاسفانه گاهی بیمار آنقدر در مراجعه تاخیر می کند که در مراجعه کاری از کادر درمان برنمی آید.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می رود که مبتلایان احتمالی به کووید19 در اولین فرصت و به هنگام مشاهده اولین علائم به مراکز درمانی و خصوصا مراکز 16 ساعته و یا کلینیک های تنفسی این دانشگاه مراجعه کنند تا به سرعت تحت درمان قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بیمارانی که دارای علائم تب، بدن درد، سرفه، تنگی نفس و.

هستند در اولین فرصت به مراکز درمانی و بیمارستانی استان و خصوصا به مراکز تخصصی که برای این امر پیش بینی شده مراجعه کنند تا به موقع تحت درمان قرار گیرند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با اشاره به آخرین وضعیت کروناویروس در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر چه شرایط در این مناطق به شرایط با ثبات تری رسیده اما همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در مراجعه مشکل این روزهای سمنان/ شرایط همچنان بحرانی ست

تاخیر در مراجعه مشکل این روزهای سمنان/ شرایط همچنان بحرانی ست