مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 04:002021-08-29سياسي

برپایی گلریزان برای رفع کمبود دستگاه اکسیژن ساز در عباس آباد


امام جمعه عباس آباد با تقدیر از همکاری بسیار خوب خیران برای تامین دستگاه های اکسیژن ساز گفت: برای رفع کمبود در این بخش مراسم گلریزان برگزار می شود.

- حجت الاسلام سیدمحمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهردرباره در اختیار قرار دادن مصلی ها و محل های برگزاری نمازجمعه برای واکسیناسیون و درمان بیماران کرونایی گفت: نزدیک سه ماه است که مصلی را در اختیار کادر درمان و بهداشت قرار داده ایم که کار واکسیناسیون در این شهر از سنین بالا شروع شد و اکنون به 48 سالگی رسیده است و همچنان این کار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مصلی نمازجمعه شهر عباس آباد به صورت کامل در اختیار کادر درمان و بهداشت قرار دارد، خاطرنشان کرد: هم اینک برای انجام واکسیناسیون فراخوان اعلام شده تا افراد برای انجام این کار به مصلی نماز جمعه بیایند، همچنین به صورت تلفنی با برخی افراد تماس می گیرند تا این کار با دقت بیشتر دنبال شود.

حجت الاسلام موسوی، انجام واکسیناسیون را کار بسیار مهم و ضروری خواند و از همه مردم خواست افزون بر رعایت مسائل بهداشتی انجام واکسن را دنبال کنند.

وی تصریح کرد: تا واکسینه شدن همه مردم، باید مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی و ماسک به صورت جدی از سوی همه مردم رعایت شود، چون این بیماری بسیار واگیردار و سرایت آن بسیار جدی است، بنابراین برای حفظ جان مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی گلریزان برای رفع کمبود دستگاه اکسیژن ساز در عباس آباد

برپایی گلریزان برای رفع کمبود دستگاه اکسیژن ساز در عباس آباد