مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-29پزشكي

بانک خون بندناف ظرفیتی برای پیشگیری از بیماری/ فرصتی که نیازمند آگاه سازی است


سلول های بنیادی خون بندناف پتانسیل درمان بیش از 80نوع بیماری را دارند که از مهم ترین آنها می توان به درمان انواع سرطان خون، تالاسمی، کم خونی های ژنتیکی و بیماری های نقص سیستم ایمنی و فلج مغزی کودکان اشاره نمود.

- خبرگزاری فارس لرستان- زهرا صالحی نژاد؛ مسوول نمایندگی دفتر امکان پذیر است.

ذخیره سازی این سلول ها هیچ تداخلی در روند زایمان نداشته و هیچ گونه خطری برای مادر و نوزاد ایجاد نمی کند و در شرایط کاملا استریل و بی خطر انجام می پذیرد.

خانواده ها برای انجام این کار می توانند در ماه نهم بارداری(هفته سی و ششم) جهت ثبت نام به دفتر نمایندگی مراجعه نمایند و بعد از مشاوره پزشکی اقدام به عقد قرار داد نمایند.

مشاوره پزشکی مربوط به تاریخچه پزشکی مادر است که ابتلای مادر به برخی از بیماری ها و انجام امور زیبایی شامل تتو، حجامت، خالکوبی و تزریق ژل در طی یک سال اخیر منجر به فسخ قرارداد می گردد، به گونه ای که اکثر موارد فسخ قرارداد چند ماه اخیر دفتر نمایندگی استان مربوط به انجام تتو توسط مادر نوزاد است.

دفتر نمایندگی لرستان در راستای فرهنگ سازی ذخیره سلول های بنیادی خون بندناف اقدامات متنوعی را انجام داده است که از مهم ترین آنها می توان به پخش کلیپ معرفی بانک خون بندناف و مزایای آن در شبکه استانی، معرفی بانک خون بندناف و مزایای آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک خون بندناف ظرفیتی برای پیشگیری از بیماری/ فرصتی که نیازمند آگاه سازی است

بانک خون بندناف ظرفیتی برای پیشگیری از بیماری/ فرصتی که نیازمند آگاه سازی است