مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-29ورزشي

رقابت فرنگی کاران قم در لیگ برتر کشتی ایران


کشتی گیران فرنگی کار مستعد و توانمند قم همانند دوره های قبل امسال نیز در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور به میدان می روند.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای تعیین زمان و نحوه برگزاری مسابقات فصل 1400 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور، فراخوانی از سوی فدراسیون کشتی به هیات های استانی انجام گرفت و قم نیز آمادگی خود را برای لیگ جدید اعلام کرد.

وی ادامه داد: تا این لحظه می دانم که تیم هایی از 6 استان برای شرکت در دوره جدید رقابت های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی ثبت نام کرده اند، در حالی که رسمی آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده، ما جمعی از بهترین کشتی گیران رشته فرنگی را داریم که سابقه عضویت در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران در میادین برون مرزی را دارند.

وی با بیان اینکه استان قم نیز با یک تیم در کشتی فرنگی متقاضی حضور در لیگ برتر کشتی سال 1400 است، ابراز کرد: یکی از بهترین مربیان چند سال اخیر کشتی فرنگی ایران به نام روح الله میکاییلی را داریم، ضمن اینکه مربیان عزیز دیگری در این سال ها به پیشرفت کشتی قم کمک کرده اند.

علیایی بیان کرد: کشتی قم در رشته فرنگی قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی دارد و حضور نماینده ما در المپیک 2021 توک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت فرنگی کاران قم در لیگ برتر کشتی ایران

رقابت فرنگی کاران قم در لیگ برتر کشتی ایران