مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-29سياسي

حمایت از تولید اولویت دستگاه قضایی است


دادگستری زنجان در راستای حمایت و رفع موانع تولید اقدامات و توفیقات بسیار خوب و اثرگذاری انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه با استاندار زنجان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: اجرای برنامه ها و سیاست های قوه قضاییه در زنجان به ویژه اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان در گرو همکاری و حمایت استانداری محقق شد که جای تقدیر دارد.

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: دادگستری زنجان در راستای حمایت از تولید و رفع موانع آن، اقدامات و توفیقات بسیار خوب و اثرگذاری انجام داده که این اقدامات با همراهی و پشتیبانی مسوولان استان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره جدید قوه قضاییه دوره تحول و تعالی است، بیان کرد: پیگیری و اجرای برنامه ها در استان در سایه وحدت و همکاری همه مسؤولان است و دادگستری زنجان در راستای نظم بخشی و ایجاد امنیت در جامعه همراه با سایر دستگاه ها حضور فعال و اثرگذار خواهد داشت.

استاندار زنجان در این جلسه از نقش موثر دستگاه قضایی استان در حمایت از تولید و رفع موانع از واحدهای تولیدی تقدیر کرد و گفت: در راستای تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان با استانداری و دستگاه های اجرایی توفیقات و اقدامات موثری برداشته شد که مصداق بارز این همکاری و همراهی در حل مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید اولویت دستگاه قضایی است

حمایت از تولید اولویت دستگاه قضایی است