مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-29بين الملل

ماکرون به حرمین عسکریین رفت/سفر رییس جمهور فرانسه به اربیل پس از اجلاس بغداد


رییس جمهوری فرانسه که برای حضور در نشست منطقه ای حمایت از عراق به بغداد رفته، با «نادیه مراد»، بانوی فعال ایزدی برنده جایزه صلح نوبل در بغداد دیدار کرد و به همراه نخست وزیر عراق به زیارت کاظمیه رفت.

- رییس جمهوری فرانسه که برای حضور در نشست منطقه ای حمایت از عراق به بغداد رفته، با نادیه مراد ، بانوی فعال ایزدی برنده جایزه صلح نوبل در بغداد دیدار کرد و به همراه نخست وزیر عراق به زیارت کاظمیه رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه تصویری از خود به همراه نادیه مراد منتشر کرد و گفت: حمایت و حفاظت از زنان، مبارزه ای است که با یکدیگر انجام می دهیم.

همانطور که در نشست گروه هفت در بیاریتز یا در همایش نسل برابر در پاریس با یکدیگر گفت وگو کردیم، ما بار دیگر اینجا در عراق با یکدیگر دیدار کردیم.

ما در کنار شما هستیم و مجدداً تاکید می کنیم که ما هرگز زنان را رها نخواهیم کرد.

نادیه مراد، که یک فعال حقوق بشر ایزدی و خود بازمانده برده های جنسی داعش است به خاطر تلاش هایش برای توقف خشونت جنسی به عنوان سلاح در جنگ ها و درگیری های مسلحانه بطور مشترک در اسلو جایزه صلح 2018 نوبل که ارزش آن به یک میلیون دلار می رسد، را طی مراسمی دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون به حرمین عسکریین رفت/سفر رییس جمهور فرانسه به اربیل پس از اجلاس بغداد

ماکرون به حرمین عسکریین رفت/سفر رییس جمهور فرانسه به اربیل پس از اجلاس بغداد