مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:352021-08-29اقتصادي

افتتاح 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان اردبیل


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال همزمان با هفته دولت 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اعتبار 400 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد سبحانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مجموع اعتبار 400 میلیارد ریال با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در اختیار اهالی استان قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه ها شامل عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی به مساحت بیش از 132 هزار مترمربع از محل اعتبارات ملی و استانی، قیر اختصاصی( از محل بند ز تبصره 1 قانون بودجه سال 1399) و مشارکت دهیاری ها در سطح روستاهای استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان داشت: در حوزه بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی نیز 4 هزار و 200 واحد مسکونی مقاوم سازی شده است و از مجموع 3 هزار مسکن محرومین نیز تاکنون بیش از 2 هزار و 500 واحد برگه پایان کار دریافت نموده و به مرحله افتتاح رسیده است.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات حوادث نیز 2 هزار و 90 واحد تعمیری با اعتبار بالغ بر 420 میلیارد ریال و تعداد 327 واحد احداثی نیز با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در سال جاری توسط این نهاد بازسازی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان اردبیل

افتتاح 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان اردبیل