مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-29حوادث

دستگیری جاعل 68 میلیاردی در سمنان


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به جعل یک فقره چک بانکی به مبلغ 68 میلیارد و 500 میلیون ریال کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام شکایت نماینده شرکت نفت سپاهان تهران مبنی بر جعل یک فقره چک بانک، بلافاصله پرونده ای با این موضوع در پلیس آگاهی استان سمنان تشکیل شد و مسأله با حساسیت مورد پیگیری مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاه برداری پلیس آگاهی استان سمنان در بررسی های نخستین دریافتند که یک فقره چک به مبلغ 68 میلیارد و 500 میلیون ریال که اصل آن در خزانه داری شرکت موجود است، توسط فرد یا افراد متخلف جعل شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این چک توسط جاعلان در یکی از شعب بانک سپه شهرستان سمنان نقد شده است، گفت: مجرمان پس از دریافت وجه بلافاصله اقدام به خرید 400 سکه تمام بهار آزادی و مقدار یک کیلوگرم طلاجات در پایتخت کردند.

حسنی با اشاره به حساسیت و پیچیدگی پرونده بیان کرد: پلیس با تشکیل کارگروه ویژه و انسجام نیروهای عملیاتی، برنامه ای مدون و دقیق برای شناسایی و دستگیری عاملان این واقعه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل 68 میلیاردی در سمنان

دستگیری جاعل 68 میلیاردی در سمنان