مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-29اقتصادي

7 شهریور روزی ماندگار در خاطره کویرنشینان/ «نهبندان» همچنان بر مدار محرومیت ماند


محرومیت شهرستان های خراسان جنوبی به ویژه مرزهای استان بر کسی پوشیده نیست و همین محرومیت ها در نقاط مختلف استان به ویژه شهرستان های مرزی از جمله شهرستان نهبندان عاملی بود تا مقام معظم رهبری با سفر به این منطقه در هفتم شهریور 1378 توجه مسئولان دولتی را به این منطقه معطوف کنند.

-   افزایش 3 برابری اعتبارات راه روستایی و باند دوم مجید بیکی فرماندار نهبندان اظهار داشت: مدیران شهرستانی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام نهبندان، باید پیگیر اعتبارات ملی باشند چرا که برای محرومیت زدایی اعتبارات خوبی دیده شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه های روستایی و باند دوم شهرستان، مطرح کرد: در حوزه راه اعتبارات راهداری شهرستان نهبندان 3 برابر شده است یعنی از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به 8 ملیارد تومان رسیده است.

فرماندار نهبندان بیان داشت: همچنین در زمینه گازرسانی در فاصله ای کمتر از دو سال 260 روستای نهبندان گازرسانی شده و پیش بینی می شود تا پایان سال تمام روستاهای نهبندان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

گازرسانی به 8 روستا و 4 واحد صنعتی بیکی عنوان کرد: طی هفته دولت امسال گازرسانی به 8 روستای کلات جنگل، چاه کرد، فراتان، ملوغان، هشتوگان، گلرگ، گوش و ابراهیم آباد با اعتبار 117 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و 284 خانوار از نعمت گاز شهری برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 شهریور روزی ماندگار در خاطره کویرنشینان/ «نهبندان» همچنان بر مدار محرومیت ماند

7 شهریور روزی ماندگار در خاطره کویرنشینان/ «نهبندان» همچنان بر مدار محرومیت ماند